Microsoft Office Sku011.cab Yükleme Dosyası Bulunamadı Hatası ve Çözümü
Özlenen Rehber Dergisi 87. Sayı
Kıymetli Özlenen Rehber Dergisi Okuyucularımız!
Bu sayımızdaki konumuz yine hemen hemen hepimizin yani bilgisayar kullanıcılarının karşısına çıkan bir sorun ve çözümü hakkında olacaktır. Bu konu hakkında siz okuyucularımızla gerekli bilgileri paylaşıp sorunun çözümüne yardımcı olmaya çalışacağım.
Microsoft Office SKU011.CAB Yükleme Dosyası Bulunamadı Hatası ve Çözümü
Microsoft Office kullanıcıları Service Pack 1, Service Pack 2 ya da Service Pack 3 yüklemeye çalıştıklarında veya Microsoft Office Dosyalarını (.doc, .xls, .ppt vb.) açmaya çalıştıklarında aşağıdaki şu hata mesajı ile karşılaşabilirler.
Yükleme Hatası: Dosya Bulunamadı
Gereken SKU011.CAB yükleme dosyası bulunamadı.
Özgün Yükleme Kaynağı Gerekli
Microsoft Office Professional Edition 2003 ürününü eğer CD’den yüklediyseniz, lütfen CD’nizi yerleştirin. Microsoft Office Professional Edition 2003 ürününü bilgisayar ağınız üzerinden yüklediyseniz, lütfen ağınızdaki yükleme kaynağını bulun. Yükleme kaynağını bulduğunuzda Tamam’a basın.
Eğer Microsoft Office dokümanlarınızı açmaya çalıştığınızda ya da Güncelleştirmeleri yaptığınızda yukarıdaki hata mesajı ile karşılaşıyorsanız, aşağıdaki adımları izleyerek bu sorundan kurtulabilirsiniz.
1. Öncelikle Başlat Menu öğemize tıklıyoruz ve Çalıştır Çubuğu üzerine regedit.exe yazarak Registry Editor’ü çalıştırıyoruz.
2. Registry Editor açıldıktan sonra aşağıdaki adımları izliyoruz;
HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftOffice11.0Delivery
Delivery anahtarı altında bulunan GUID üzerine tıklıyoruz. Sağ bölmede bulunan CDCache değerini aşağıdaki gibi değiştiriyoruz.
Yapmış olduğumuz bu işlemlerden sonra Microsoft Office dokümanlarımızı açmaya ya da Güncelleştirmeleri yüklemeye çalıştığımızda hatanın çıkmadığını göreceğiz.
bu sayımızdaki yazımızın pdf dosya şekillerine bakmak için tıklayınız
Bir sonraki sayımızda buluşmak üzere esen kalınız!..
2 kişi yorum yazdı.